Zwrot / Wymiana towaru / Odstąpienie od umowy

Logo BÓR HUNTER

Sklep myśliwski - militaria BÓR HUNTER Tomasz Choszcz

ul. Rzemieślnicza 2, 83 - 322 Klukowa Huta

NIP: 589 200 01 46

Tel.: 886 771 472 | 726 155 038

E-mail: sklep@borhunter.pl



Klientom, którzy złożyli zamówienie za pośrednictwem sklepu internetowego BÓR HUNTER, przysługuje możliwość zwrotu towaru w przeciągu 14 dni, licząc od daty otrzymania przesyłki. Podanie powodu zwrotu nie jest obowiązkowe, jednak pozwoli nam dostosować naszą obsługę i ofertę do oczekiwań klienta lub na życzenie klienta zasugerować inne, bardziej odpowiednie produkty.

 

Zakupiłeś/aś produkt, który nie odpowiada Twoim oczekiwaniom lub chciałbyś wymienić jego wariant/rozmiar? Wystarczy, że będziesz postępował/a według poniższych wytycznych:

1. Wypełnij ręcznie lub elektronicznie FORMULARZ ZWROTU / ODSTĄPIENIA OD UMOWY / WYMIANY, dostępny w formacie PDF

2. Wydrukuj formularz, podpisz go i dołącz wraz z kopią faktury VAT lub paragonu do przesyłki z towarem.

1. Przygotuj adres e-mail podany podczas składania zamówienia oraz numer zamówienia otrzymany mailowo wraz z potwierdzeniem przyjęcia do realizacji. Jeśli nie masz numeru zamówienia skontaktuj się z nami pod sklep@borhunter.pl

2. Kliknij w LINK i kilkoma kliknięciami zgłoś zwrot przez Internet.

3. Odeślij odpowiednio zabezpieczony towar na adres naszej firmy:

ZWROT - Sklep myśliwski-militaria Bór Hunter Tomasz Choszcz

ul. Rzemieślnicza 2

83-322 Klukowa Huta, Poland


UWAGA:

  • Jeżeli zwracasz cały towar z Twojego zamówienia, w przesyłce zwrotnej powinny znajdować się również ewentualne produkty gratisowe, które otrzymałeś/aś w przesyłce. Pamiętaj też, aby zwracany towar nie nosił śladów użytkowania, posiadał oryginalne metki lub naklejki i opakowanie (jeżeli było).
  • Nie obsługujemy zwrotów wysyłanych na adres inny, niż powyższy (np. odbiory w punkcie).
  • W przypadku rezygnacji z zamówienia koszty związane ze zwrotem przesyłki, do siedziby firmy Bór Hunter, ponosi Konsument.
  • Wymiana rozmiaru / wariantu produktu wiąże się z naliczeniem kosztu ponownej wysyłki. Opłata ta zwykle realizowana jest przy odbiorze, u kuriera. Na życzenie klienta jej forma może być inna.
  • Po więcej informacji i objaśnienia zawartych wyżej terminów kierujemy na podstronę z regulaminem, §4.